fredag 5 augusti 2011

Blått är flott!

Är det nån färg jag alltid faller tillbaka på så är det blått. Det funkar till det mesta och är inte så galet som grönt eller gult. Det fanns en tid när jag försökte mig på att bara variera mellan blodrött och fransk manikyr. Jag fick ett mindre uttråkningsanfall och övergav planen efter sisådär 10 dagar. Dvs efter en omgång rött och en omgång fransk. Dagens lackning är enbart OPI förutom min trotjänare Second nail från IsaDora.


Den blå heter "Yoga-ta get this blue" och den med glitter heter "Last friday night" och är från Katy Perrys kollektion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!