fredag 9 september 2011

Det närmaste jag kommer Pirates of the Caribbean


Jag gillar Johnny Depp, jag gillar verkligen inte äventyrsfilmer. Jag har försökt, ska jag säga till mitt försvar. Däremot så medför ju ofta storfilmer att OPI gör en specialkollektion tillägnad filmen. Jag tycker inte Pirates of the Caribbean-filmerna känns så pastelliga precis, men ok då. Här har jag använt alla färger utom denna gröna. (Mermaids tears, lite längre ner på sidan) I botten IsaDora Second nail och sen:
tumme: Steady as she rose
pekfinger: Skull&glossbones
långfinger: Sparrow me the drama
ringfinger: Planks a lot
lillfinger: Stranger tides

För att binda ihop manikyren så körde jag China Glazes överlack Wireless Holographic topcoat. En favvo som inte verkar finnas att köpa någonstans... Ett i-landsproblem av rang, men dock ett problem.
Jag är inte så mycket för pastell-lack egentligen, men med så snygga namn och så snygga ihop, så är jag beredd att göra undantag :-)

1 kommentar:

  1. "Sparrow Me the Drama" är ett av mina favvo-lack, en riktigt fin färg som man kan ha närsomhelst!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!