söndag 2 oktober 2011

En inte fullt så lyckad watermarbling...



 När jag testar olika färger ihop, så provar jag på papper först. Funkar det då, så funkar det på naglarna. Fram tills nu!! Denna färgkombo flöt ihop på naglarna, så jag fick kamouflera katastrofen med glitter. Allt blir bättre med lite glitter, liksom... OPI, Sally Hansen, Orly funkade INTE ihop. För många divor i samma kopp, kanske ;-) Iaf i dessa rosa nyanser. Watermarbling funkar ju som tur är så, att man måste testa allt för att veta om det funkar.... ibland räcker det att ändra ordning i vilken tur man droppar i färgerna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!