lördag 31 mars 2012

Att som sminkoman förvara smink på ett vettigt sätt.

Som ni vet så begränsar jag inte min passion till nagellack, jag älskar allt smink. Badrumsskåpet har inte räckt till på decennier. Ibland har jag haft sminksamlingen i olika beautyboxar, ibland i skokartonger... Men nu har jag shoppat upp mig på en sån här i svart. Och med hjälp av lite matlådor från Ica Maxi, så blev det såhär fuktionellt:




                                                                                             
Undrar ni om jag har några favvogrejer bland alla dessa? Jupp, om detta ska jag rapportera i nästa blogginlägg. Tills dess ska jag försöka låta bli att tänka på hur många 1000-lappar som ligger i denna lådan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!