lördag 2 mars 2013

Color Club - Space case

Neon och glitter, till viss del prismatiskt, samsas med skimmer. Skimret gör det unikt, iaf hemma hos mig. Jag gillar det, men kanske inte så mycket som jag borde. Kanske för att neonkänslan försvinner lite med skimret? Hursomhelst, appliceringen är problemfri och jag har tre lager + Seche vite. 

Betyg: 3/5

Neon and partly prismatic glitter along with some shimmer. The shimmer makes it unique in my stash. I like it, but not as much as I thought. It might be the shimmer, that takes away some of the neon feeling. Great formula, three layers and Seche vite.

Rating: 3/5








3 kommentarer:

  1. Om man inte suktar efter neon tycker jag det här är väldigt väldigt snyggt :)

    SvaraRadera
  2. Det ser roligt och piggt ut men väcker inget habegär i mig, tack och lov. :D

    SvaraRadera
  3. Kul lack, men inte riktigt något för mig.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!