fredag 13 december 2013

Nordic Cap/ Star nails - 34

Alltså.. ursäkta urkassa bilder. Men det ÄR aldrig ljust i Göteborg i december, elljusstakar och stearinljus hjälper liksom inte till vid lackfotografering. Men vem hade trott att detta skulle vara en riktig pärla? Fint djup, bra formula och tre lager. De kan om de vill! :-D Detta ser betydligt dyrare ut än 10:-

Betyg: 4/5

Sorry ´bout lousy pics. It´s never daylight in december... Great polish, looks more expensive than 10SEK. Great formula and three layers.

Rating: 4/5








6 kommentarer:

  1. Wow! Supersnyggt!! Har inte sett NC här på länge.....tråååk, fast bra vid köpstopp ;)

    SvaraRadera
  2. Åh, det där var ju en riktig liten diamant! 10 kronor kan jag nog trotsa mitt köpstopp med....

    SvaraRadera
  3. Valde mellan den och H&Ms fabolous nails honey, valde hm´s, får se när jag känner för nordic cap om det blir nästa eller om jag spar det till julafton =) Väldigt fint är det på dina långa naglar =)

    SvaraRadera
  4. Jag är ju typ Nordic Caps största fan, HUUUR kan jag ha missat det här lacket? Det finns inte på mitt Coop! Måste undersöka.

    SvaraRadera
  5. Super snyggt ju, så tråkigt att det inte finns någon stans där jag bor...inga nordic cap alls

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!