onsdag 25 juni 2014

Priti NYC - Water dragon

Utskickat i recensionssyfte

Det kom hem en helt ny bekantskap i brevlådan häromveckan. Pasteller kan vara kritiga och jobbiga att lacka med, men så är icke fallet med Water dragon. Två lager täcker, lite lite randigt blir det, men Seche vite jämnar ut, och det använder jag ju alltid ändå, så det kvittar. 
Mintgrönt är alltid trevligt och detta har en lite dammig ton som får mig att tänka på min absolut mintgröna favorit For Audrey
Rekommenderat utpris är 149:- för 12 ml och lacken är 5 free samt veganvänliga. Vill du vinna ett eget Priti NYC i valfri färg på ett väldigt enkelt sätt? Gå in på FB och gilla deras sida, samt lämna en kommentar här om "utfört uppdrag" ;-) samt vilken färg du vill ha, vinnare dras nån gång efter kl 12, den 3:e juli och presenteras här på bloggen.
Här kan du titta på alla färger som finns.

PS. Det är ju grön onsdag hos Karin också! Missa inte :-)

Betyg: 4/5






8 kommentarer:

  1. Jättefin färg! Jag har gillat sidan och om jag vann skulle jag välja det här eller Japanese Rose.

    SvaraRadera
  2. Läcker färg!! :)

    Om jag vann så önskar jag mig färgen Cardinal de Richelieu.

    SvaraRadera
  3. Uppdrag utfört! Om jag vinner vill jag ha Water dragon, en riktig Carola-färg ju! :P

    De hade många läckra färger på sin sida, så det var lite svårt att välja :).

    SvaraRadera
  4. Spännande med ett, för mig iaf, nytt märke. Det du har ser underbart ut. Om jag hade vunnit hade jag valt det eller Purple Prince Tulip, jag kan inte riktigt bestämma mig :P Jag har gillat deras FB-sida :)

    SvaraRadera
  5. Utfört uppdrag! Många fina färger men Lungwort såg extra läcker ut...

    SvaraRadera
  6. Utfört uppdrag! Om jag vinner vill jag ha Fireglow :)

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Utfört uppdraget!! ; Purple Prince Tulip önskar jag mig...
    //Antonia

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!