fredag 25 maj 2012

CND på nude-naglar, ett försök!


Som underklädeslack har jag China Glaze Oxygen. Det var nog inte en sån bra idé att ha ett nudelack under. Jag tror mer på blå, rosa och svarta lack. Jag har en hel hög med otestade krämlack som jag tyckt varit lite småtråkiga, men nu kanske de åker fram när jag kan dressa dem i såna här snyggingar, ni vet väl att jag vann dem i en giveaway hos Cactus ? De är från CND/Creative och i princip de första lacken jag har i sitt slag.



Scarlet shimmer


Violet shimmer


Lavender pearl


Ice blue


Amethyst sparkle





2 kommentarer:

  1. Hur klarar du att lacka om så ofta? Dels tiden, men naglarna! Mina naglar ser bedrövliga ut efter en omgång med nagellacksbortagningen. Men du har ju jämt snygga naglar! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Om jag bara ska ha en vanlig lackning utan marbling eller andra extravaganser så tar det inte mer än 20 minuter, och tack vare Seche Vite så är det ju ingen torktid att tala om heller.

      Jag använder Depends Dip in-burk m remover, och den funkar bra till mina naglar. Jag har iofs aldrig haft problemnaglar heller. Jag använder Mavalas Scientifique nagelstärkare, samt IsaDora Second nail som underlack. Kanske dessa 2 är de som räddar mina naglar.

      Tack för titten, hoppas du blev lite klokare :-)

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!