onsdag 26 februari 2014

Treasures by Tan - 80 ´s Flashback



Ok, det är ett gränsfall för Grön onsdag hos Karin, men jag ser grönt neonglitter, alltså får jag vara med ;-) Förvånansvärt lättapplicerat, trots fullpackat med glitter.  Dock blir det förstås kanske tjockt, så det höll bara 1,5 dag, sen började det spricka. Men jag byter ju så ofta ändå, så det gjorde inte så väldans mycket... Mer roligt än snyggt, TbT är ett märke jag kommer att köpa mer av - inget har gjort mig besviken hittills.

Betyg: 4/5





11 kommentarer:

  1. Det här var ett kul lack och med fina färger också! :)

    SvaraRadera
  2. Fint! Tänker på lagom smällt glass med strössel en varm sommardag :)

    SvaraRadera
  3. Vad fint! Själv fick jag lite påskkänslor när jag fick syn på lacket :)

    SvaraRadera
  4. Håller med Lacket, smält glass med strössel. Min första tanke var också att det påminde om Lush Lacquer, dock måste ju detta vara ett flera gånger bättre alternativ då LL appliceringsmässigt är världens sämsta.

    SvaraRadera
  5. Hade gillat det bättre om glittren inte drunknade lite i baset. Annars gillar jag såna här lack med neonglitter. :-)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!