lördag 17 november 2012

Zoya - Roxy

 Idag visar jag er ett alldeles bedårande lack. Tyvärr är bilderna rätt kassa, jag skäms lite. Men jag tog dem under stress. Numera fotar jag ju dagtid på jobbet, såvida det inte är helg. Dessa är tagna på språng, minuten efter blev det till att hämta hem dottern i hostigt skick, blek om nosen och halsont. Å andra sidan är hon verkligen inte sjuk så ofta.
Lacket då - Roxy! mörkt bärfärgad jellybas med finmalt glitter som jag skulle tro är både silverfärgat och vinrött. Mycket fint, men tyvärr vaknade jag med tip wear dagen efter. Jag vet inte om det är lackets eller Senche vites fel, jag gissar på det sistnämnda.

Tycker ni att min lillfingernagel ser skum ut så är det rätt. Jag bröt den rätt av djupt nere, och var tvungen att patcha den rejält. Det började med att jag fick ett litet hack i sidan på den när jag råkade köra lillfingret i väggen bakom skrivaren på jobbet, men sen.... sen fastnade jag i ett hårstrå när jag tvättade håret - och ni vet ju vad ett oförargligt litet hårstrå kan ställa till med... Så nu får den vara på utväxt med lapp på sig, tills den går att fila ner.

Betyg: 5/5 (det är så mycket finare, än mina usla bilder visar)

Jellybase with fine glitter particles in silver and purple. Gorgeous, but it doesn´t show in my lousy pics. Haha, I´m so ashamed :-D If you think my pinky finger looks funny, it is correct. First I broke it, and then I got stuck in my hair, while washing it. 

Rating. 5/5 (it looks way much better irl !)





10 kommentarer:

  1. Så vackert!!
    jag som tänkte lacka neutralt idag fick just ett sug efter glitter o glamour......
    ajaj lillfinger :( j*la hårstrå ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det ser väldigt vackert ut. Färgen är jättefin.

    SvaraRadera
  3. Stackars lillfingret! Mycket snyggt lack.

    SvaraRadera
  4. Mycket vackert! Jobbigt med lillfingernageln, hoppas lagningen håller!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det är ett i-landsproblem av rang!

      Radera
  5. Du har rätt, det är ungefär samma färg på jellybasen som på Monroe men glittret är olika. Ser alla fall jättefint ut på dina bilder, även om du var stressad och så. Inget fel alls.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!