måndag 13 maj 2013

Blå Måndag - länklista

Idag har jag inget som distraherar mig, så idag blir det länklista på vanligt vis :-) Och på instagram lär det finnas fler blå alster att spana in...

Hanna - premiär för deltagande, med ett namnlöst IsaDora - ni får in och gissa vilket det är...
Martina - drar till med ett blått OPI.
Malin - visar ett annat OPI!
Jenny - ett superfint Zoya :-)
Emma - nail art med Barry M som bas.
Angelica - testar ett märke jag aldrig provat, snyggt!
Camilla - ett klassiskt snyggt Essie.
Camilla - Ninja som är blått ibland - det räcker... dagens snyggchock!
Charlotta - ett av mina absoluta Color Club-favoriter!
Karin - ett jobbigt med snyggt Essie.
Pamsan - ett nytt sandigt lack, denna gången Depend.
Piggelin - kungsblått China glaze!
Tennnails - ett Hits som är blått ibland - det räcker ;-)
Sandra - Pahlish - det snyggaste nånsin!
Anne - är också kandidat till dagens snyggaste blåa - även om det inte är en tävling, haha...
Tove - här dyker det upp nåt under kvällen! Jag vet inte vad än ;-)

...och några eftersläntare:

Ladynight - ett fågeläggslack - jag älskar det.
Fru Vesa - ett av de snyggaste blå OPI:arna... kan man säga så? ;-)


Saknar du dig själv eller nån annan på listan, så hojta....



4 kommentarer:

  1. Hejhopp. Det blev ett kvällsinlägg hos mig, så jag är gärna med på Blå Måndag :)

    SvaraRadera
  2. Nu har jag fått upp ett inlägg, första på länge får jag erkänna.. =)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!