fredag 1 november 2013

Color Nails (Claudia) - 102-805

Jättekonstigt namn, men fint lack! 2 för 37:- på Malmborgs Caroli i mitt kära Malmö. Jelly med lite glitter i. Idag får ni mest se högerhanden eftersom jag har ett jätteplåster på vänster pekfinger. Jag lekte med Spock och han fastnade med sin klo under min pekfingernagel. Blodet forsade och jag fick tokleta efter Idominsalva. Den enda salvan som tar bort tokvärk direkt. Lacket då? Tre lager som inte torkar på egen hand, men Seche vite fixar det förstås :-)

Betyg: 3/5

Strange name, but nice polish. Three layers that didn´t dry on it´s own - but with some Seche vite it did.

Rating: 3/5








14 kommentarer:

  1. Fint lack, gulligt plåster och supersöt katt :)

    SvaraRadera
  2. Muminplåstret klär dig :) Sicken liten bus Spock. Lacket är riktigt fint. Har inga Claudia lack, men borde nog testa snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack! Ja, de är oväntat bra - både dessa miniflaskor som är rätt snygga och de vanliga stora fulflaskorna.

      Radera
  3. Snyggt lack! Är även imponerad över längden på din högerhand! Mina naglar på högerhanden går av hela tiden :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är inte så långa som de ser ut. Mitt nagelfäste går så långt ut att jag skulle klippt i skinnet på undersidan om de vore kortare. Både pek&lång är så korta det går...

      Radera
  4. De små liven är ju ofta gosiga men rätt var det är kommer en klo. Oftast utan att man är förberedd. Jag har ett fint snitt i högertummen och det gör galet ont när removern kommer fram.
    Lacket är superfint. Claudia imponerar på mig. Kanske ska köpa på mig några lack nästa gång jag är i Ullared. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, han tog ett skutt i luften - och mitt finger var ivägen ;-) Dessa minilack har jag inte sett i Ullared, bara de stora fula flaskorna. Men de är också bra.

      Radera
  5. Fint och lite somrigt lack, och gulligt plåster dessutom ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, haha.. ja, så blir det med en 8åring i huset.

      Radera
  6. Jättefint :) Och jag tycker din katt är så söt!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!