lördag 2 november 2013

Pretty&Polished - Candy Reign

Jag tvekade lite om jag skulle visa bilderna eller inte... Men även kassa lack måste upp i ljuset, lite som varning och lite som underhållning ;-) Det ser så fint ut i flaskan, men nej nej nej... Tjockt och klibbigt. Allt glitter sjönk oavsett hur mycket jag lät flaskan stå upp å ner mellan varje nagel. Typ. Två lager, och ja... nä.. ni ser ju hur det ser ut. Tjockt är bara förnamnet...

Betyg: 1/5

I hesitated a bit about these pics... But even really bad polishes have the right to be seen ;-) Thick formula, the glitter got stuck in the bottom of the bottle. And it never dried. Horrible.

Rating: 1/5





3 kommentarer:

  1. Jag tycker det är precis lika skoj att läsa om mindre lyckade lack som att läsa om de lyckade exemplaren. Det här var ingen höjdare, nej. Det är så tråkigt med glitterlack där glittren sjunker till botten, om man inte kan få tag i glittren finns det ju liksom ingen poäng med att de finns i flaskan. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Anne, det är lika kul att läsa om kassa lack :) Synd att den var så dålig för färgen är jättemysig!

    SvaraRadera
  3. Sött! Synd att det inte var roligt annars för jag gillade hur det såg ut på bilderna.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!