måndag 4 november 2013

Sensinity - 31 Vainilla

Ah! Dessa små söta flaskor för endast 15:- Hur bra som helst, och massor av färger. Är det nån som sett dessa i Göteborg eller Malmö så hojta till är ni snälla! Detta, och alla de andra jag äger, har jag fått langade av snälla människor på Facebook.  Detta ska dofta vanilj, det vet jag inte precis - men det luktar inte illa iaf. Två lager räckte fint och formulan är toppen.

Betyg. 4/5

Cute bottles, great formula and only 15 SEK. Amazing. This one is supposed to be vanilla scented. I don´t know about that, but it doesn´t smell bad anyway.

Rating: 4/5





7 kommentarer:

  1. vart finns den dära födelsedagsgruppen ? Är den på lacka& byt? eller är det en annan sida //Liza

    SvaraRadera
  2. Denna gillar jag också, synd bara att flaskorna är så små:(

    SvaraRadera
  3. Jättefin! Så'na små överraskningar de är, de där lacken!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!