torsdag 2 januari 2014

Nyårsmenyn

Åt ni goda grejer på nyår? Det gjorde vi. Vanligtvis lever jag både socker-och mjölfritt men jag gjorde ett medvetet undantag, och det var gott. Ballongmagen har inte riktigt försvunnit, men det var det lätt värt. Nu är det 2014 och jag har återgått till att äta helt socker-och spannmålsfritt, det är ju det jag mår allra bäst på.

                                 Löjrom, lök och creme fraiche

                                 Anka, potatismos, rödvinsås

                                 En hybrid mellan Tarte Tartin och smulpaj


1 kommentar:

  1. Det ser väldigt gott ut! Själv åt jag gravad lax, fantastiskt god kalkon och massa efterrätt.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!