söndag 11 mars 2012

Worst case scenario!

Att bryta en nagel kan tyckas vara en bagatell  - men det är en förbannat retlig sådan. Jag lyckades fånga en på bild idag. Jag svepte igen diskmaskinen med vänsterhanden och slant med tummen. Det slank ut mig några mindre vackra ord, ni kan säkert föreställa er... Ok, känsliga läsare varnas, här kommer bildbeviset... Men det slutar lyckligt, så var inte rädda!
Satan i gatan! Nästan helt av!

Lite nagellim från Depend!

OPI-lack med stora glitterbitar i (Crown me already)

OPI Crown me already samt Depend 247.
Överlacket innan olyckan är Orly Prisma gloss silver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!