fredag 11 oktober 2013

Gina Tricot - Punk

När jag är på stan och shoppar och inte hittar nånting som faller mig i smaken, så brukar jag trösta mig med 3 lack för 99:- på Gina Tricot (undrar hur länge de kommer att behålla det fenomenala det priset?). Detta lacket är just ett tröstshopparlack. Även om det känns ganska vanligt, så måste jag säga att det känns fint och lite roligt. Riktigt bra metallickänsla och svärtat på ett sätt som andra grå metalliclack inte är. Tre tunna lager och fantastisk formula.

Betyg: 3/5

Great formula as always, when it comes to polishes from the swedish brand Gina tricot. I love the metallic feeling and in the pics, I have three layers. 

Rating: 3/5







6 kommentarer:

  1. Jag tyckte det var riktigt snyggt, får nog undersöka Ginas lack lite närmare tror jag! :)

    SvaraRadera
  2. Det va snyggt, har själv tänkt att köpa det men det har inte blivit så, har köpt massa andra lack istället :) Önskar Gina hade lite bättre variation på lacken. Det är inte ofta man ser nya färger tycker jag. Eller är det bara jag som känner så?

    SvaraRadera
  3. 3 för 99 är ett underbart pris! Hoppas det är så för eeeevigt! Haha... Jättefint lack på dig, men nog inget jag själv skulle köpa.

    SvaraRadera
  4. Haha jag gör samma sak och de lacken brukar bli favoriter fastän dem är så billiga. :-)
    Hoppas GT behåller priserna som dem är ett tag till men snart kommer de nog att inse att de kan sätta högre priser.

    SvaraRadera
  5. Detta var riktigt snyggt, gillar det där svärtade som du säger. :P

    SvaraRadera
  6. Gina gör verkligen riktigt snygga lack.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!