söndag 2 oktober 2011

Det kom ett paket...





Jag kunde inte hålla mig, när jag såg OPIs Miss Universe-kollektion så var jag tvungen att köpa den. Tvungen! Så jag beställde på nätet, för jag betalar inte 150:- för en flaska, när de finns för 6 dollares. Att bara beställa 4 känns ju meningslöst så jag beställde totalt 9 st, alla med underbara namn.
På bakre raden är det från vänster till höger Miss Universe-kollektionen: Crown me already, Congeniality is my middle name, Swimsuit...nailed it och It´s MY year.
På främre raden, från vänster till höger: Skull&Glossbones (från Pirates..kollektionen), Bare it in Trafalgar Square, I think in pink samt DS Bold (hur nöjd blir man inte när man ser den sistnämda på Grand för 269:- när jag betalat 7 dollar, hihi..) Jag beställde även ett överlack från DS-kollektionen. Det ska vara extra blankt, men hm.. jag tycker det ser ur precis som ett vanligt överlack.

Jag antar att det är olagligt att stå på Åhléns nagellacksavdelning och skrika ut websidor där man kan beställa billiga lack... Jag var på Åhléns häromdagen och köpte en necessär, och tjejen framför köpte 3 OPI-lack. Jag vill slänga mig på henne och skrika: "Snälla, gööööör det inte, för den summan kan du få 8 lack på nätet... Kööööp dem inte!!". Jag sansade mig, men fick nog en liten hjärnblödning på kuppen.

1 kommentar:

  1. Vad glad jag är att jag hittade hit till dig :) Vart ifrån har du beställt dina opi lack? Hade tänkte mig 6 färger och vill inte lägga så mkt pengar på bara ett.. :))

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!