onsdag 28 december 2011

Tillbaka! (vi börjar med ett misslyckande)


Ingen kan anklaga mig för att ha uppdaterat för ofta precis. Varken inspiration eller tid har synkat.. men nu så efter vissa påtryckningar så är jag back on track igen. För världen behöver mer nagellacksbloggande, så är det faktiskt. Det mesta jag  testar blir bra, eftersom det ser bra ut inne i huvudet. Detta är ett av de få experiment som inte alls blev bra i verkligheten. Jag hade den en dag, sen stod jag inte ut längre... Hua!

8 kommentarer:

  1. Vi ser framemot många nagellacksblogginlägg (vilket ord!)!!

    SvaraRadera
  2. Åh, det var ju rart sagt! :-)

    SvaraRadera
  3. Har väntat på en uppdatering! Pga av dig har jag testat både OPI och China glaze.
    Har nyss beställt lack från ELF. Ska bli spännade att se om de håller... priset (ca 15kr) duger ju!

    SvaraRadera
  4. Hej Linda!

    Annika (aka Siris mamma) som hittat hit.
    Vilka naglar du har, egna? Fandabadousy!!

    SvaraRadera
  5. Hej! Japp, det är mina egna. Tackar generna för lååååång nagelbädd!

    SvaraRadera
  6. Du har fått en Award!! Kika in hos mig strax så ser du!
    KRAAM!

    SvaraRadera
  7. Åh vilka fina naglar :)
    kan du inte berätta hur du gjort dem? och vart kan man beställa opi-lack billigt där frakten inte är allt för dyr! :) tack så mkt älskar din blogg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Gjort? Jag fattar inte riktigt vad du menar? Naglarna är mina egna.. Tänker du på watermarbling så är ett tips att kolla på youtube - finns massor! Övriga naglar har jag tålmodigt målat hemma vid köksbordet... ibland blir det bra, ibland inte... men jag har ju snart 30 års övande i ryggen ;-)

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!