söndag 26 februari 2012

Jag gillar inte bara nagellack...

... jag gillar ALLT smink. Men mascaror kan man aldrig testa för många av.... Det finns alltid en liten gnagande oro inom mig, att tänk om det finns en ännu bättre därute... som jag inte upptäckt än. Jag har några gamla favvo som jag alltid återvänder till. Diors Diorshow (olika sorter), Lancôme Hypnose (också några olika), samt budgetvarianterna Lóreal Lash Architect samt Max Factors Masterpiece-varianter.... Men jag måste tillstå att jag gillar nästan Helena Rubinsteins Lash queen Sexy blacks. Härintill ser ni resultatet. Bortse från att jag har en konstigt hårjox i luggen ;-) Priset? Det ska vi helst inte tala om... I Sverige är börjar det på de flesta ställen på 3. Och ja - det är tresiffrigt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!