fredag 3 augusti 2012

Gina Tricot-shopping...

Gina Gina.... Jag kan inte gå förbi dig  utan att köpa nya nagellack. Denna gång med mamma i släptåg, så då fick jag 4 och hon 2. Orättvist? Haha, hon är ingen lacknörd som jag! Monaco Blue-eländet såg ni igår, resten har jag högre förväntningar på!

Gina Gina .... I can not walk past you without buying new nail polish. This time with mom, I got 4 polishes, and my mom 2. Hey! She´s not a polish nerd like me... I showed you the Monaco Blue-misery  yesterday, for the rest I have higher expectations!



5 kommentarer:

  1. Härligt med shopping! Alexis ser väldigt trevlig ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är väldigt fint skimmer i det!

      Radera
  2. Monaco Blue blir alla fall fin i en jelly-macka!

    SvaraRadera
  3. Oj, vilka fina! Måste till GT snart...

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!