torsdag 2 augusti 2012

Zoya - Minka

Det perfekta nude-lacket. Efter tips från Cactus så köpte jag detta! Det lack jag har som underklädeslack när andra nagellack inte klarar sig på egen hand. Egentligen är detta ganska fint, även om det är lite snällt. Vad tycker du? Funkar det ensamt, eller passar det bäst som underklädeslack?

The perfect nude polish, that I bought after Cactus gave me a tip! This polish I have as as underwear when other nail polishes can not survive on their own. Actually this is quite nice on it´s own, even if it is a bit pale. What do you think? Does it work alone, or is most suitable as underwear to other polishes?










3 kommentarer:

  1. På mig ser det helt galet ut när jag har det på egen hand, men det gjorde sig absolut bättre på dina naglar! (som ju är mycket finare än mina med)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gjorde det? Måste jag kolla igen... och TACK snälla! Nu börjar de bli i längsta laget, men jag drar mig lite för att fila ner, jag trivs i klor ;-)

      Radera
  2. Tror helt säkert att den där färgen kan vara rätt för något tillfälle! Är rätt säker på att det kommer skära sig något fantastiskt mot min hudton dock..

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!