tisdag 10 september 2013

Polish Revolution - What Alice found

Här har vi mitt andra lack med Alice-tema. Det är ett födelsedagslack från den underbara födelsedagslacksgruppen jag är med i på Facebook. Det är Martina som hade den goda smaken att välja detta till mig ♥ TACK!
Jag gillar detta massor, inte bara för att det heter nåt med Alice. Här visar jag det ovanpå Evening Seduction (CG) och det funkade riktigt fint. Klar bas, med glitter i några olika lila nyanser samt gult. Riktigt fint och unikt. Ett lager räcker för lagom glittereffekt. Finns det fler lack som heter Alice.. something, förutom detta och OPIs Absolutely Alice?

Betyg: 4/5

Another b-day polish. I like it a lot, not just because of the name. Here, I´m showing it over Evening seduction (CG), and it works out fine. Clear base, and yellow and purple glitter. One layer is enough. 

Rating: 4/5










8 kommentarer:

  1. Men så fint. Det där gillar jag starkt.

    SvaraRadera
  2. Vilken glitterbomb! :) Fint!
    PolishTBH har ett thermal lack som heter Alice After Eight, dem finns på Etsy. Shimmer Polish har också en glitterbomb som heter Alice och sen har du ju Essence Twilight kollektion där ett av lacken heter Alice had a vision. Again.
    Den sistnämnda tror jag faktiskt Martina visade upp på bloggen för bara några dagar sen. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du för alla förslag! :-)

      Radera
  3. Väldigt snyggt lack! Fin färgkombo på glittren!

    SvaraRadera
  4. Det här är mitt favoritlack från Polish revolution! Så himla snyggt! Och fler Alice finns väl. Jag har något från Lacquistry och jag tror det finns fler från andra indies men minns inget mer på rak arm.

    SvaraRadera
  5. Åh vad snyggt det var på dig! Jäklar alltså! Vilken tur, så det inte bara hade ett fint namn. Finns inte Alice bland de där "vanliga" namnlackmärkena? Make Up Store, Julep, Zoya osv? Martina finns iallafall inte. Sjukt irriterande :(

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!