måndag 16 september 2013

UNE - nr C25

Om ni tycker att IsaDora har breda penslar, så är det ingenting mot UNEs penslar. Passar min nagel perfekt, men jag gissar att de är väl breda för de flesta. Detta lacket har jag fått i födelsedagspresent av Johanna i vår lilla Facebook-grupp. Lacket ska tydligen vara miljövänligt och naturligt, men det beter sig som vanligt. Färgen trivdes jag bra i, en dammig blågrå nyans som passar till allt, utan att vara tråkigt. Formulan var aningen rinnig, men inte så det störde, och två lager täcke perfekt. Titta in hos Tove på NailMe för fler blå manikyrer, det är ju Blå Måndag!

Betyg: 3/5

Another b-day polish, this one is from Johanna. A nice dusty blue, without being boring. The formula was a bit thin but still quite ok. Two layers in the pics. 

Rating: 3/5





4 kommentarer:

  1. Har varit nära att köpa UNE flera gånger, men de är lite dyra i butik tycker jag. Det här var väldigt snyggt!

    SvaraRadera
  2. Riktigt fint! Det här blev jag sugen på måste jag säga! Lite härligt höstigt sådär!

    SvaraRadera
  3. Jag älskar alla lack jag köpte från UNE, bred pensel är verkligen min grej. Och de är så lättmålade och vackra!

    SvaraRadera
  4. ... jag KÖPT, inte köpte. Vad det nu spelar för roll :) Lät lite som att jag inte tänkte köpa fler, men det lär jag säkerligen göra!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!