måndag 1 augusti 2011

En watermarbling i cerise/orange


Denna marblingen är diskretare än andra. Jag har bara använt rosa och orange toner från Sally Hansen Xtreme wear. Som vanligt grundade jag med IsaDora second nail, och sen ett lager vitt lack för att göra de andra färgerna mer intensiva. Utan en vit bas kan det annars se blaskigt ut om färgerna är lite genomskinliga.

Tyvärr finns inte Xtreme wear  i Sverige vad jag vet, mina köpte jag i Spanien. Jag kom hem med 28 lack efter min senaste resa. Det var då jag insåg att det gått överstyr. Det var inte bara ett intresse utan en besatthet - som inte kunde resultera i annat än en blogg... Nånstans måste den pysa ut. Jag tycker faktiskt att jag är ganska sansad än så länge.... Eller kanske inte...

1 kommentar:

  1. Lite besathett kryddar livet :-) Jag läser dina inlägg med fascination och beundran!
    Kram,kram!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!