lördag 20 augusti 2011

Lila & glitter!





En manikyr som faktiskt är 2 i 1. Praktiskt när man är lat och inte orkar göra om det från början. Basen är, som ni redan vet, IsaDora Second nail. Därefter 3 lager OPI Grape Set Match. Det var inte så glittrigt som jag önskade, så jag la på ett lager China Glaze Fairy dust.
Efter ett par dagar var tanken att jag skulle göra om naglarna, men så blev det inte. Ibland räcker inte tiden till, men ett lager överlack hinner man alltid. Det blev ett lager Essence Nail art. Stora lila glitterflagor, jättesnyggt och väldigt svårt att återge på foto. Nackdelen är att det var extremt svårt att få bort. I vanliga fall så har jag ju bara min Depend Dip in, men jag fick ta till våld och aceton... Tveksamt om jag använder det igen. Iofs, det satt som berget, så ska jag på 2v-semester så kan jag ju använda det, och se nylackad ut hela tiden :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!