lördag 26 januari 2013

Girly Bits - Boo-berry

Ett lack som förmodligen kan se ut på 100 olika sätt beroende på vilket lack man har som underkläder. Här har jag ett royalblått krämlack från LA Girl - Dance Studio. Boo-berry själv är en ganska skir lila. Jag är tveksam till att den går att få opak på egen hand, men jag ska prova nån dag :-) Superfint lack med glitter i olika storlekar och färger. Fyrkanter, hexagoner, microglitter, blått, silver, lila, magenta... Kanske nåt mer. Jag har två lager Boo-berry på bilderna, samt ett rejält lager Seche vite, det hade nog inte skadat med ett till... Jag visar både dagsljusbilder och såna tagna i lysrörsljus. Färgen irl ligger nog närmast lysrörsljus.

Betyg: 5/5

A polish that can probably look at 100 different ways depending on the polish you use as underwear. Here, I have a royal blue creme polish from LA Girl - Dance Studio. Boo-berry itself is a pretty sheer purple. I doubt that it is possible to get it opaque on its own, but I'll try it someday :-) Super nice polish with glitter in various sizes and colors. Squares, hexagons, micro glitter, blue, silver, purple, magenta ... Maybe something more. I have two layers Boo-berry in the pictures, and thick layer of Seche vite, it probably would not hurt with another layer.

Rating: 5/5










6 kommentarer:

  1. En fråga... Vilket är ditt favoritlack under t.ex. marbling? Jag hittar inget vitt lack jag är nöjd med. Alla mina vita är svåra att få jämna...

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!