lördag 27 juli 2013

Essie - DJ play that song

Idag visar jag er ett lack som jag fått av Helena i födelsedagspresent. I botten har jag ett lager vitt för att få färgen att poppa till och se ut som i flaskan, och 2 lager Essie blev det. Flödiga sådana. Utan vitt är det en ganska så skir neonjelly. Formulan är aningen knepig, lite seg liksom... Det härdar med Seche vite, men det tar en bra stund. Den känns inte så neonig, trots att den tillhör Essies neonkollektion - jag upplever den mer som en saftig, bärig jelly. Jag gillar!

Betyg: 4/5

Today I´m showing you a bithday polish I got from Helena. One coat of white as a base, and then two layers of Essie. The formula is a bit sticky and thick and it dries very slowly, even with Seche vite. Once it dried, I liked it a lot - but it doesn´t feel like a neon, rather a juicy/berry jelly. I like!

Rating: 4/5






1 kommentar:

  1. Jag gillar dina bilder! Så saftigt och härligt det ser ut!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!