torsdag 18 juli 2013

Hare - Rococo Grandeur

Vi slår till på ännu ett födelsedagslack! Detta har jag fått av Linnéa. Jag har bara ett enda Hare sen tidigare (A positive) så detta var ett trevligt tillskott till samlingen. Gråblå bas och ljusrosa/guldigt glitter i en massa former. Jag tycker det ser alldeles ljuvligt ut, även om färgerna var för sig är såpass "snälla". Detta är ett sånt där glitterlack som känns lugnt och vilsamt trots allt glitter, och såna lack finns det inte så himla många av. Tre lager i vanlig ordning, och jag tror att det blev två lager Seche vite tillslut.

Betyg: 5/5

Another birthday polish, I got this one from Linnéa. A pale gray/blue base and glitter in pink and gold. I think it looks absolutely gorgeous. Three layers and I think it ended up with two layers of Seche vite.

Rating: 5/5









11 kommentarer:

  1. Detta gillar jag, fint och glittriga utan att jag får ont i ögonen. ;-)

    SvaraRadera
  2. Mycket snyggt! Det här gillade jag mycket. Håller med om att det ser lugnt ut trots allt glitter.

    SvaraRadera
  3. Åhhhh, det här var ju jätte fint!

    SvaraRadera
  4. Det är ett otroligt vackert lack!

    SvaraRadera
  5. Åh, det där var ju himla fint. Vill ha!

    SvaraRadera
  6. Åh, vilket gulligt lack! Riktigt tjusigt :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!