måndag 29 juli 2013

Snozzberry Gumdrop - Smitten Polish


Födelsedagslack från Ingela! Och ååååh så fint! Detta är det enda gumdrop-lack jag har och jag känner att jag nog måste ha fler. Blå måndag- lightversionen, och detta lacket passar utmärkt. Min länklista och collage har semesterledigt några veckor till, men Tove är ju stand in som ni vet, på sin blogg NailMe.
Två flödiga lager räcker, och jag älskar de små diskreta flakesen i lacket. Himla fint! Tack Ingela!

Betyg: 4/5

B-day polish from Ingela. Great polish and I like it a lot! This is the only gumdrop polish I own and I feel that one is not enough. Blue monday - summer edition - perfect polish for this occation. 

Rating: 4/5









4 kommentarer:

  1. Gumdrop-lacken är verkligen underbara! <3

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen gulligt. Älskar nyansen.

    SvaraRadera
  3. Måste skaffa mig någon av Gumdrop lacken, de är så himla fina. Detta är en väldigt fin blå nyans.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!