söndag 19 januari 2014

Pretty Serious - The pink one

Skrikrosa med isblått skimmer. Jag älskar det. MED STORA BOKSTÄVER! Det är väl så nära neon man kan komma utan att vara neon i klassisk bemärkelse. Formulan är alldeles perfekt och två lager räcker. Vad tycker ni? Visst är det det perfekta rosa!

Betyg: 5/5

(Varför skippar människan nail art undrar ni? Min första publicerade nail art är en watermarble. Jag har inte gjort nån på 1000 år och mina skills är inte vad de har varit. Dessutom lider jag av tidsbrist. No marbling for me, alltså).






4 kommentarer:

  1. Det här är på väg hem till mig! Hurra, vad snyggt det är!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du älskar det, jag älskar också skrikrosa lack. Bästa sortens rosa!

    SvaraRadera
  3. Åh va läckert, galet snyggt!!

    SvaraRadera
  4. ooooh det här hade jag ju glömt sätta upp på listan! 80-taligt och snyggare än Wake Me Up Before You Go-Go! ;D

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!