torsdag 22 augusti 2013

American Apparel - Imperial purple

Tror ni på mig , när jag säger att detta är ett endaste lager, utan överlack! Vilket fynd! Och jag valde det bara genom att titta på ett mobilfoto på hela AA-stället. Japp, snälla Kristin i LackaByt langade till mig :-) Det är superfint på egen hand, men passar utmärkt som underkläder. Imorgon får ni se till vad ;-)

Betyg: 4/5

Do you believe mw, when I say that this is one coat, and no top coat? Amazing!! It´s also perfect as underwear. I will show you tomorrow :-)

Rating: 4/5







10 kommentarer:

  1. Va, är det sant? :) det åker upp på önskelistan. Roligt när man hittar ett sådant lack som dessutom är jättefint!
    /Rebecka

    SvaraRadera
  2. Det skulle jag ha svårt att tro om det inte var du som sa det :) Otroligt! Och väldigt fint :)

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Och vad skönt med bara ett lager :)

    SvaraRadera
  4. Har AA mycket roliga färger?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget superspännande, men de har många färger, och neonerna älskar jag!

      Radera
  5. AA är ju kända för sina krämlack så jag tror dig, även om mina fyra inte täcker med ett lager. :D

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!