måndag 2 september 2013

Indigo Bananas - Maui

Egentligen behövs ju ingen text om lacket här, bilderna talar för sig själv. Det är ju så fint så jag smäller av. Tre lager ren perfektion. Jag älskar det! 
Däremot så behövs det ju lite text om Blå Måndag hos Tove. Septembers första. Jag älskar hösten lika mycket som jag ogillar sommaren. Det känns som att jag kan andas och ta det lugnt igen. Sommaren är så stirrig, man ska göra saker hela tiden, ta vara på sommaren, och njuuuuuta på ett krampaktigt vis. Det är nästan olagligt att inte gilla sommaren, men det bjuder jag på! ;-) 


Betyg: 5/5

No words needed about this polish. Pure love and perfection, three layers.For more blue manis, join Tove at Nail Me.

Rating: 5/5









12 kommentarer:

  1. Åh så snyggt, jag har velat fram och tillbaka om jag ska köpa detta, och det inser jag ju nu, att det ska jag såklart! Härliga bilder och en text som får mig att se fram emot hösten lite mer.

    /Maja från ett Skåne där det regnar från sidan.

    SvaraRadera
  2. Åh så snyggt, jag har velat fram och tillbaka om jag ska köpa detta, och det inser jag ju nu, att det ska jag såklart! Härliga bilder och en text som får mig att se fram emot hösten lite mer.

    /Maja från ett Skåne där det regnar från sidan.

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt lack!

    Och jag håller med så himla mycket om sommar/höst. Höst är bästa årstiden, ängtligen kan man slappna av igen! :-)

    SvaraRadera
  4. Tjusigt!
    Jag älskar sommaren men tycker ändå att det ska bli skönt med höst. :)

    SvaraRadera
  5. Vackert som en höstdag med vackra färger och hög frisk luft! Jag gillar sommaren, men jag håller med om att det är hysteri över allt som ska hinnas och man ska älska att vara ute (vilket jag inte gör) hösten får fotografen i mig att bli lycklig istället.

    SvaraRadera
  6. Ååh jag är så svag för dessa ljuvliga blåa nyanser! Väldigt, väldigt vackert!

    SvaraRadera
  7. Du är inte ensam om att ogilla sommaren =)

    SvaraRadera
  8. Fina bilder på ett fint lack!

    SvaraRadera
  9. Fina bilder, du har verkligen lyckats fånga skiftningarna!

    SvaraRadera
  10. Helt fantastiskt lack och riktigt fina bilder. Är väldigt sugen på ett indigo bananas men tycker tyvärr att de är lite dyra :/

    SvaraRadera
  11. Det är så fint, jag dör snygg-lack-döden.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!