lördag 7 april 2012

Glad Påsk-marbling

Jag har inte direkt firat påsk. Eller jo, dottern har ju fått påskägg och vi har ett ris med fjädrar på bordet... Men that´s it när det gäller mer traditionella påsksysselsättningar. Däremot så gick jag lös på en påsk-marbling. Jag fick testa många varianter innan jag hittade färger som funkade ihop. Jag hade egentligen tänkt en pastellmarbling, men ingen av de pastellgula jag har ville samarbeta så det fick bli såhär istället! Överlacket är inte med på bild, men det är Orlys "Shine on, crazy diamond". GLAD PÅSK på er!




Lila är China glaze "Señorita bonita", Grön är China glaze "Cha cha cha" och Gul  är  OPI "Need sunglasses".
Den gula har jag tyvärr inte sett i Sverige, dock.

Nageln jag är nöjdast med:  Vänster ringfinger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!