tisdag 10 april 2012

Nagellack - en dyr hobby?

Ja, iaf om man ska handla nagellacken i Sverige. Det är helt galet att Chinaglaze kostar en hundring i Sverige och TRE DOLLAR på nätet. TRE!! Skämmes tamefan, skulle jag vilja säga till prissättarna, vem det nu än är. Ok, prisskillnad kan jag hacka i mig. Visst, dubbla det i Sverige, det är ok. Men denna galna skillnad? Jag köper därför inte nagellack i Sverige längre, möjligen Depend när det är "3för2" eller så...

Här bjuder jag på några länkar jag handlat ifrån, men väldigt gott resultat. Snabb leverans och bra service:

Har du några tips på ställen med billiga lack?


9 kommentarer:

  1. Härligt med några tips på var man kan handla! För mig blir det mycket tradera, men när du testat så kanske jag vågar mig på att köpa utomlands.

    Tack för kommentaren, jag måste nog köpa mig ett seche vite omgående.. :)

    SvaraRadera
  2. jag beställer alltid från transdesign :)

    SvaraRadera
  3. Vilka snygga färger allihopa!

    SvaraRadera
  4. Vad kostar frakten från Transdesign och hur lång tid tar det från beställning innan det är framme? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Minns inte, men inte så dyrt. Bad dem även skriva ner värdet, så tull/moms el vad det nu e man betalar, inte blev så dyr...

      Radera
  5. Ca 1 v tog det! Eller kanske 8-9 dar...

    SvaraRadera
  6. Hej, vad är det för märke på nagellacken på andra bilden uppifrån? Det ser ut som någon typ av korallfärg, jag älskar den och tycker det vore en perfekt färg för sommaren :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj det vet jag inte. Inlägget är ju snart 3 år ;)

      Radera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!