tisdag 24 april 2012

Stenar & glitter!



Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Jag gick loss bland glitter och stenar och såhär blev det. Utan Seche Vite överlack hade inte stenarna suttit en dag, nu fick jag istället bända bort dem när jag tröttnat. Det är nog ingen manikyr jag gör igen, men det var roligt att vara lite smaklös några dagar ;-)

På nageldelen utanför själva nagelbädden tog jag först bara glitterlacket "Crown me already", men det blev ingen riktig effekt, så jag fick bättre på med lite lila i omgångar. Helt ok, om än inte helt i min smak egentligen.

Nåja, håll till godo, här är resultatet:






Usel skärpa, jag ber om ursäkt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!