torsdag 27 juni 2013

Barielle - Elle´s spell

Barielle! Detta bortglömda märke, som har så fantastiskt många fina lack med toppenbra formula och kvalitet, men som nästan aldrig syns på bloggar. Konstigt. Detta är ett vinrött jellylack med flakes som skiftar i rött, gult och grönt. Förmodligen gör det sig bättre som layering, men jag ville se hur det betedde sig på egen hand. Jag har tre lager på bilderna, kanske skulle tagit fyra ;-) Fint är det, och hur det ser ut över svart, tar vi en annan gång.

Betyg: 4/5

Barielle! This brand is hardly never shown on blogs - why? Great formula and many great colors. This one is a wine colored jelly with flakes that shimmers in red, yellow and green. I think this will look better as a layering over black. Another day! On the pics I have three layers, I think four would be better.

Rating: 4/5










13 kommentarer:

  1. Det ser fint ut, kan tänka mig det är snyggt över en mörkröd jelly också :) /Rebecka

    SvaraRadera
  2. Men varför har jag inte köpt det här ännu?? Visst är det konstigt att Barielle inte får mer uppmärksamhet bland bloggarna. Suveränt bra märke till vettigt pris och har dessutom en av de finaste mörkgröna lacken som finns i Date Night.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kööööp! :-D

      Ja, dert är konstigt att Barielle är så styvmoderligt behandlat...

      Radera
  3. Åh detta ser ju jättefint ut! (misstänker att det är ännu finare över svart) Men vars hittar man dessa barielle då? :D

    SvaraRadera
  4. Detta ser riktigt fint ut i flaskan men tycker tyvärr inte det ser lika roligt ut på nageln. Flakies är nog inte riktigt min grej. Vart köper man detta märke någonstans?

    SvaraRadera
  5. Elle's Spell är så vacker! Skulle absolut vilja ha det. Annars har jag ofta blivit besviken på Barielle's lack och skyr dem därför numeraa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jahaaa... jag har inte provat ett enda som varit kass. Kanske att jag haft tur och att de är ojämna i kvaliteten.

      Radera
  6. Första gången jag läser/hör om detta märke. Inte alls novis inom denna värld. ;-)
    Gillar röda lack men denna var nästan snyggare i flaskan än på naglarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) Detta passar nog bättre som layering, men jag ville prova det ensamt denna gången.

      Radera
  7. Hjälp vad vackert!
    Var köper man Barielle då? (tjejen med inte så bra koll nuförtiden)
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!