fredag 7 juni 2013

Darling Diva - Call the doctor

Nej, det är klart att jag inte kunde låta Baptiste vara lite halvtråkigt på egen hand...  Här kommer en förbättring med 100%. Call the doctor - Jag fullkomligt älskar det!! Cirkelglitter och prismatiskt glitter i en alldeles perfekt bas i perfekt mängd. Om du ska köpa ett enda Darling Diva, så är det detta (även om ett inte är tillräckligt iofs). Nu blir det bild spam!

Betyg: 5/5

Baptiste with great improvement with a little help from Darling Diva / Call the doctor. I totally love it! If you´re only gonna buy one single polish from DD, this is it! Ok... now take a look at the pics.. lot´s of ´em....

Rating: 5/5











15 kommentarer:

  1. Åh herregud.. Lackorgasm så här tidigt på morgonen! Jag måste ha det där DDlacket :D

    SvaraRadera
  2. Åh, heeeelt uuuunderbart! Gah, vill ha!!!

    SvaraRadera
  3. Heeeelt uuuuunderbart! Måste ha! Gah!

    SvaraRadera
  4. Häftig effekt på cirkelglittren tycker jag!

    SvaraRadera
  5. Åh så snyggt det blev! Jag är så glad att jag har Call the doctor, annars hade jag fått akut köp-sug.

    SvaraRadera
  6. riktigt tjusig kombination! Jag måste ta fram mitt Call the Doctor och lägga över lila jag med!

    SvaraRadera
  7. Verkligen superläckert!!!

    SvaraRadera
  8. Varför har jag inte det här lacket?!?!

    SvaraRadera
  9. Men wow vad läckert! Jag drogs till bilderna direkt och nu vågar jag inte titta efter vad det heter ens, haha.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!