onsdag 5 juni 2013

***VINNARE av födelsedags-give away***

STORT GRATTIS....... TOVE! Tre lack kommer att landa hos dig inom kort! 

(Tove har nu 24 timmar på sig att höra av sig, sen dras ny vinnare).

Jag använde mig av slumpgeneratorn random.org och kommentar nr 7 vann. Tyvärr kunde jag inte hyra in en kontrollant från Svenska spel (undrar vad de hade trott om jag ringde, haha), men detta känns som det mest rättvisa sättet. Det är roligt med give aways, och jag önskar att varenda en av mina läsare skulle vinna lack! Håll utkik, det kommer garanterat fler give aways, när jag har möjlighet.

Ha en fin onsdag!



2 kommentarer:

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!