lördag 29 juni 2013

Essie - Fear or desire

Om man är på jakt efter det perfekta apelsinorangea lacket, så är det detta man ska köpa. Lacket kom med förra årets sommarkollektion från Essie. Formulan är fantastisk, och även om det är ett cremelack, så får jag ändå lite crellykänsla. Om jag passar i det? Absolut inte, det skär sig mot min hudton, men lacket i sig är superfint. Två lager täcker perfekt, och torkar glossigt och snabbt. Jag gillar Essie, de har en stämpel på sig att köra tantfärg-skala, men jag tycker inte det stämmer... de släpper ju både neoner och glitterkollektioner...

Betyg: 3/5

This is the perfect orange color. It doesn´t suit my skin tone at all, but the color it self is great. Two layers makes it opaque and it dries quickly to a glossy surface.

Rating: 3/5










1 kommentar:

  1. Härlig färg! Jag älskar orange och jag älskar Essie!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!