tisdag 18 juni 2013

China Glaze - Bottoms up

Ännu ett från China Glaze sommarneoner med det fyndiga namnet, Sunsational. Detta är ett av krämlacken, men jag vet inte om det är så neonigt att jag smäller av precis. Det torkar inte till den där matta ytan, som är signifikant för ett neonlack. Däremot så är det ett underbart Barbierosa lack, dock med lite knepig formula. Lite åt klisterhållet, men ändå någorlunda ok att applicera. Allt som allt, så gillar jag det massor. Trots avsaknad av äkta neonegenskaper.

Betyg: 4/5

Another polish from the summer neons from China glaze. I don´t know if this one really qualifies for a neon polish, I think it´s more of a Barbie pink creme. It doesn´t dry to a matte surface either... The formula is a bit on the thick side, but still ok... I like it a lot!

Rating: 4/5








9 kommentarer:

  1. Den där fick jag med i mitt utskick så jag har den på kö för testning. Den ser fin ut på dig men klistrig formula låter jobbigt. Den mintgröna var inte helt lätt att måla med så risken finns att det är genomgående för krämlacken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, lite jobbiga är de allt...

      Radera
    2. Så himla trist att det ska vara så.

      Radera
  2. Tuggummi rosa. Njae, den kan jag nog hoppa över.

    SvaraRadera
  3. En jättefin barbierosa! Känner inte ett jättebehov av att äga det själv, men kan absolut uppskatta det på dina fina naglar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det är absolut inget måste.

      Radera
  4. Lite, lite för mild i färgen för att vara en fullträff men snygg ändå.

    SvaraRadera
  5. Älskar färgen, men den skär sig mot min hudton tyvärr. Har ett gammalt)orange neonlack från China som jag fått ärva. Ska se till att prova det nån dag snart.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!