måndag 10 juni 2013

Blå Måndag - länklista

Måndag, och i vanlig ordning är den blå. Här kommer aftonens länklista. Jag tror minsann att mitt blå bidrag är dagens absolut fulaste. Jag sörjer inte längre att Lush Laqcuer inte skickar till Sverige från Etsy. Och jag som har 3 till LL att testa... Hm, det får dröja.....


Charlotta - ett metalliclack från China glaze, från en för mig lite bortglömd kollektion.
Rebecka - Nubar, ett alldeles alldeles underbart sådant.
Camilla - ett Chanel som fascinerar, sa Camilla, och jag håller med!
Alexandra - återanvände en ombre, med hjälp av Darling Diva - fint :-)
Pamsan - fortsätter med sin nya favvofinish? Zoya idag ;-)
Anne - dagens snyggaste tror jag! Ett Indigo bananas (roligt namn på märke!)
Martina - nail art, duokromt... Jäklars va snyggt!
Sandra - ett av mina favoriter från Darling Diva, bara namnet hade räckt...
Erika - aquablått Depend- inte alls så dumt!
Matilda - extremt snygg nail art, extremt I tell you!
Karin - kan det vara den skiraste jellyn jag sett? Förmodligen....
Annica - ett vårlack från China glaze, unikt med rosa skimmer skulle jag säga.
Sminkan - ett blått Darling Diva - jag blev lite kär, tror jag ;-)
Jenny - sällan har väl blått socker varit så snyggt...
Emma - men gud, jag vill ha det!! Smitten!
Tove - teal går under blått, såklart! Det är inte så jefla noga ;-)
I min kaffekopp - bjuder på fågeläggslack, himla fint!
Angelica - nail art med hjälp av klassiskt H&M-lack.


Har jag glömt dig? Eller har du sett fler blå bidrag på nätet, som jag missat? hojta!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!