måndag 3 juni 2013

Stort TACK!

Ni missar väl inte min födelsedags-give away? Redan har över 50 personer kommenterat, och jag vill bara säga TACK! Tack mina kära läsare, för att ni kommenterar, läser, förfasas och blir kära i de lack jag visar. Utan er skulle bloggen inte leva och frodas som den gör.
Utan er vore det inte lika roligt att blogga, även om jag främst bloggar för att nagellack är min passion, så blir det 100 ggr roligare, när jag vet att det finns människor där ute som uppskattar det.

Ett riktigt stort TACK till er alla!


Dessa lacken kan ni vinna :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!