tisdag 25 juni 2013

Illamasqua - Obsess

Ett helt vanligt fuchsiafärgat krämlack. Inte så jättespännande, men ändå somrigt och fint. Formulan är toppen, och två lager täcker perfekt. Nu har jag köpt detta av en kompis, men jag skulle nog inte köpa det nytt, så unikt är det inte. Jag gillar det massor, men som sagt.. priset är inte motiverat.

Betyg: 4/5

A common fuchsia colored creme. Not very exciting, but pretty and summery. I like it a lot, but the price is to high for this kind of color. Every brand has one.

Rating: 4/5








5 kommentarer:

  1. Håller med dig, det är fint men inte tillräckligt roligt eller unikt för att jag skulle betala fullpris för det.

    SvaraRadera
  2. Håller med också, visst är det ett snyggt lack men priset motiverar inte till köp.

    SvaraRadera
  3. Dyrt kanske, men skulle det bara bo ett enda rosa lack i min samling så är detta en stark kandidat. Såå fint!!

    SvaraRadera
  4. Jag är inte så mycket för rosa egentligen, men tycker det ser väldigt fräscht och somrigt ut :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!