lördag 13 juli 2013

Gina Tricot - Lemon

Om Glowstick igår var tokneon, så är Lemon desto mildare och snällare. Jag tycker nästan att det borde heta Banana. Gula krämlack brukar ofta vara riktigt jobbiga att lacka med, men faktum är att detta är riktigt bra. Två flödiga lager räcker, och det blir faktiskt jämnt och fint, utan ansträngning. Jag är impad, bravo Gina Tricot. (nej, jag är inte med på deras utskickslista, bara jäkligt impad över deras krämlack, haha). För visst är det så, man blir rätt skeptisk när bloggare är överdrivet positiva till gratisutskickade lack. Eller iaf blir jag det... det är klart att man kan älska en del lack, men när ALLA lack är helt fantastiska, som samtidigt är utskickade... ja, då har iaf jag jättesvårt att ta bloggaren på allvar. 

Betyg: 3/5

Creamy yellow - normally these kinds of polishes is hard to handle. But this one is really great. Nice formula, two layers, and perfect result. I´m impressed! I really like this color, the polish should be named Banana, not Lemon ;-)

Rating: 3/5







6 kommentarer:

  1. Vilket snyggt lack och kanon att det har en så bra formula! Jag ska nog besöka Gina snarast ;)
    /Rebecka

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Kul att höra om formulan, för gula lack brukar ju, precis som du också säger, vara riktigt knepiga.

    SvaraRadera
  3. Fint lack, gula lack gillar jag men jag håller verkligen med, det är så mycket mer banan än citron.

    SvaraRadera
  4. Håller med dig om banan/citron... Och kanske ännu mer om det där med bloggare som recenserar lack som alla är HEEEEEELT fantastiska.. Som den som skickar ut hade jag dessutom uppskattat mer krassa, ärliga recensioner faktiskt..

    SvaraRadera
  5. Samma här, fjäsk är inte attraktivt.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!