lördag 13 juli 2013

Norway Nails-paket!

Igår kom ett riktigt fint paket från Wenche på Norway Nails. Ni som känner mig vet förstås genast vilket som lockar mest - det neongröna ja! Det kan vara en värdig konkurrent till AA´s neongröna! Swatcher kommer förstås inom kort på bloggen. Blir ni sugna på att beställa nåt av dem redan nu (eller några andra förstås), så kan ni använda koden NAILORAMA på Norway Nails så blir det 10% rabatt på ordern. 

Yesterday I got a package from Wenche at Norway Nails. A lot of beautys, the neon green is of course the one that catches my eyes the most ;-) If you want to order any of these (or something else), you can use the code NAILORAMA, for 10% off at Norway Nails-




                               Torkdroppar                      Vert acide

3 kommentarer:

  1. Va kul med paket! Håller med om att det neongröna ser mest spännande ut nu när det är så varmt ute :D Möjligen också torkdropparna. Har inte sett någon blogg recensera dem så de vill jag också veta. Bla har jag hört att man kan torka sandlacken med dem (eftersom man uppenbart inte kan ha tex SV på) :P

    SvaraRadera
  2. Jag som kikat på norway nails men inte riktigt kunnat bestämma mig ifall jag skulle beställa....
    Nu måste jag ju! ;-)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!