fredag 19 juli 2013

Pretty Serious - Martian Sea

Detta är ett lack jag har lite tudelade känslor inför. Brunt är inte min färg. Jag passar inte i det. Ändå är det ett härligt kanelbrunt lack med kallt gulgrönt guldskimmer. Så hade jag sett det på nån annan hade jag tyckt det var coolt och annorlunda, men jag klär inte i brunt - så är det bara. Formulan däremot är perfekt och borsten är toppen. Två lager räcker för att få det opakt och det torkar snabbt. Pretty Serious hittar man på Norway Nails (10% rabatt med koden NAILORAMA).

Betyg: 3/5

Brown is not my color. But this is a unique cinnamon brown polish, with green/goldish shimmer. The formula is great and two layers is enough to get it opaque. You can find this at Norway Nails - 10% off with the code NAILORAMA.

Rating: 3/5









4 kommentarer:

  1. Det var ju roligt att se den, beställde den (och några till) igårkväll från Norway Nails. Verkade vara en spännande färg, men annars brukar jag tycka brunt är snyggt på andra också ...

    SvaraRadera
  2. Jag har varit jättesugen på det här, men nu inser jag att jag inte kommer att trivas i det. Brunt känner jag mig inte hemma i.

    SvaraRadera
  3. Nej. Den är inte snygg alls i mina ögon. Men jag gillar bara kalla bruna toner tror jag. Eller ja, något är det alla fall som gör att brunt är underrepresenterat hos mig. Mörka, brunsvarta gillar jag som fan, och kaffetoner, men det här är alldeles för varmt i tonen och får mig att tänka på mindre mysiga saker. Men dina naglar är fina!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker den här var jättefin, gillar att bära liknande färger på hösten. :-)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!