fredag 9 september 2011

Det stora klippet i blått!



Att naglar är som äppelträd är en riktigt kass jämförelse, och det står er läsare fritt att faktiskt hitta på nån bättre :-) Hur som helst, september och hösten är äntligen kommen, och mina naglar behövde en rejäl nerklippning efter sommarens påfrestningar. Man känner sig litegrann som en klolös katt, men som tur är växer de snabbt ut, och jag har lång och jämn nagelbädd - så även om naglarna är korta, så är de långa från framsidan så att säga. Premiärfärg på mina nya korta naglar blev blått. Bas: IsaDora Second nail, därefter OPI "Dating a royal" och som blå glittertip använde jag China glaze "Dorothy who?". En snabb och enkel manikyr som ändå ger utdelning i snygghet. Jag älskar blått!

1 kommentar:

  1. Super snyggt tjejen!
    Du är ju sååå grymt duktig!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!