fredag 9 september 2011

En snabb "mitt i veckan"-manikyr i silver


Jag föredrar alltid vitmetall på mig själv. Andra passar i gult eller rött guld, men inte jag. Eftersom jag har smycken/klockor i vit metall så håller jag mig till silverlack när det gäller metallic-lacker. Detta är en supersnabbis, men som ändå känns sober utan att vara alltför tråkig. Bas: IsaDora Second nail, lack: OPI DS Radiance (extra nöjd, eftersom detta kostar 265:- i Sverige och $7 på nätet - vilket kap!) och överlacket är ett Orly med glitter: "Shine on crazy diamond". Inte en manikyr att orda så mycket om, men den duger då och då - man kan inte vara spännande alla dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!