fredag 9 september 2011

En Pride-watermarbling sådär 1 månad försent. Det gör inget!


Detta är alla färger från China Glaze sommarkollektion Island Escape. I botten är det förutom IsaDora Second nail även ett lager vitt OPI "Alpine snow" - för att färgerna ska framträda bättre och skarpare. Färgerna är:
Gul: Electric Pineapple
Orange: Papaya punch
Rosa: 108 Degrees
Lila: Señorita Bonita
Blå: Blue Iguana
Grön: Cha cha cha

Jag tänkte inte på att det blev en Pride marbling förrän herr Nailorama i huset påpekade det. Men det blir ju bara ännu bättre med ett litet budskap. Och betydligt enklare än att skriva ner Bibeln på ett riskorn eller vad det nu är Guiness rekord-jagare håller på med.

PS: Överlacket är även denna gång Orlys Shine on crazy diamond. Töntigt namn. Det ser inte alls ut som diamanter *fnys*

3 kommentarer:

  1. Alltså hur snyggt som helst!!!
    Gud vad avis man blir!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Men HUR I ALLSINDAR gör du det där???
    Jag är också en nagellacksgalning trots att jag är bondmora och går i lagårn varje dag och förstör lacket på ett ögonblick. Så då får man måla nytt igen...
    Men snälla, hur gör man sådär???

    SvaraRadera
  3. Jag har kollat massa tutorials nu och måste testa, ser ju skitkul ut och blir superläckert! Men du, alla filmer jag såg där gjorde de 1 nagel i taget. Kan man inte doppa flera naglar samtidigt?

    (Ps, mina lack har också ett eget skåp, klart de ska ha det liksom... )

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad för kommentarer, och för enkelhetens skull så svarar jag på eventuella frågor här, där du ställt den! :-) Ha det gott!

I love comments, and If you have a question, I´ll answer it here. Have a great day!